Vill vara på väg...

Ja, har fått jobb på bussarna och trivs som bara den med det! Jobbar mycket, tjänar bra, trivs med kollegorna och träffar många härliga passagerare.
Men, så känner jag den där kraften i magen som vill att jag ska åka bort. Det behöver inte vara så länge, bara någon dag eller två, bara komma utanför Halmstad vore nice. Speciellt nu när jag kör buss och bara kör runt i Halmstad. Jag får se mycket när jag är ute och kör men jag får se det sååå många gånger. Vill ut lite. Så idag har jag planerat.
Det blir ju medeltidsveckan i Visby om två veckor, det har varit bestämt sedan länge.
Idag bestämde jag mig för att bjuda med Annie på Hoffmaestros konsert i Oslo, så vi åker den 1 september och jag åker troligtvis hem dagen efter. Hur länge Annie stannar vet jag inte.
3-4 september beger jag mig till Stockholm för att ta en kopp kaffe, så mitt mission fram till dess är att jag ska lära mig att tycka om kaffe igen... Men jag har ju någon månad på mig så det ska nog gå bra.
Sedan planerar jag Indien med Robin till vintern. Hur länge vet jag inte. Kanske en vecka, kanske 3 månader. Vi får se. Kanske inte alls. Om Robin bangar ur sticker jag och firar jul på Irland. Varför inte, tänker jag.
 
Är det någon annan som känner att de vill ut och resa lite så säg till, jag är väldigt spontan numera.
 
Tchüss
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan ju alltid komma och hälsa på oss i Groningen när vi flyttat dit!! :)

Svar: Självklart, det måste jag ju!! :))
Amanda Ekman

2012-07-24 @ 08:18:36
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0