Kanske sova en vecka till?

Är just nu otroligt nervös och faktiskt fylld av oro och ångest inför första riktiga arbetsdagen på nya jobbet. Jag börjar imorgon 8:00 och slutar 16:30 och sedan börjar jag 17:00 och slutar 21:30 på nästa jobb. Det låter kanske tufft att jobba på det ena jobbet efter det andra, men jag känner att det är ganska skönt att komma till ett jobb på kvällen där jag vet vad jag ska göra. På det nya jobbet har jag verkligen ingen aning. Jag vet att när jag kommer dit på morgonen ska jag öppna mejlen och öppna telefonväxeln. Sen då? Sen kommer posten och den är hur krånglig som helst och jag har inte den blekaste om hur jag gör den. Vilka högar jag ska lägga papperna i, vilka högar som ska kopieras 2 gånger, vilka högar som ska kopieras 1 gång och vem på stället som ska ha vilka kopior och vilka kopior som ska mejlas iväg via kopieringsmaskinen osv. Verkligen INGEN aning. Jag har sådan ångest inför den här kommande veckan att jag natten till igår sov 13 timmar och natten till idag sov 12 timmar. Jag vet inte om jag någonsin sovit så mycket, om jag inte varit sjuk då. Jag mår verkligen skit, har en klump i magen och har haft något migränliknande i flera dagar. Inte blir det bättre av att man just nu har 3 olika jobb som man får försöka pussla ihop för att få ekonomin att gå ihop. Hur jävla svårt ska det vara att få en heltidsanställning någonstans? Jag har ingen energi till det här längre.

Kommentarer
Postat av: E

Du ska se att det kommer att gå jättebra. Och tänk på att det är OKEJ att fråga, OKEJ att inte veta exakt hur och vad du ska göra.

Lycka till imorgon och du, hur det än går så skulle det kunna varit värre <3

2011-03-06 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0