Planering, planering.

Jag har lite planer inför den kommande månaden/de kommande månaderna, men eftersom jag inte bestämt datum än så kan jag inte kladda in det i kalendern. Ni vet ju att jag glömmer bort allt jag inte skriver upp...
Detta får bli mitt kom-ihåg-att-göra-inlägg helt enkelt.
♥ Skaffa en stor bur så Saga får vara ute på balkongen.
♥ Åka till bordershoppen och köpa massor.
♥ Åka till Gekås ännu en gång för inköp man missade senast. (Om någon annan också behöver ta sig dit så sällskapar jag gärna!)
♥ Få ordning på hela lägenheten; väggar, golv, tavlor, bar, hyllor, belysning, badrum - allt ska fixas!
♥ Åka till IKEA och köpa allt för att kunna få ordning på lägenheten. (Även här efterlyses sällskap).
♥ Åka till Gotland med Nalle, Månsson och några till.
♥ Åka till Liseberg (Missade ju det förra året).
♥ Åka till Stockholm och kolla på Mike som tävlar i SM i bartendering.
♥ Inte ta på mig för mycket arbete.
Ska verkligen hålla det som Annie eller Caisa sa när jag var där, att man ska jobba för att leva och inte leva för att jobba. Någon gång måste man lära sig att säga nej. Den här sommaren ska bli min första sommar då jag säger nej till jobb. Nu har jag sagt det, och så ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ååh kunde du inte sagt det tidigare? :( haha fan!! :)

2011-06-08 @ 19:55:41
URL: http://rebeccaerikssonsvarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: jaa supersöta!! :D

2011-06-08 @ 19:56:05
URL: http://rebeccaerikssonsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0