With the venomous kiss you gave me I'm killing loneliness.

Ankan har gått och blivit sjuk, vilket hon inte alls har tid med för idag väntar jobb, i morgon väntar stall och jobb, torsdag väntar frisören, stall och besök, fredag väntar Madde och lördag, söndag väntar jobb. Att ha lite feber och ont i halsen brukar inte vara så svårt att ignorera, men nu blir jag verkligen andfådd för minst lilla. Att bara gå från soffan till toaletten gör mig andfådd. Eller att plocka upp en penna som glidit ner på golvet är en jäkla bedrift alltså. Så det är ju en himla tur att jag inte har ett stressigt jobb.... tss, I wish.
Har även glömt att skicka in 20-årsannonsen till Hallandsposten och den skulle skickas in senast en vecka innan publiceringsdag. Jag fyller år på måndag, men de publiceras tydligen dagen innan man fyller år, vilket blir på lördag. Så de skulle ju haft min annons i lördags och idag är det typ.... tisdag? oops. Jag bryr mig inte så mycket om att vara med där, men morsan gick ju i taket när hon ringde och frågade om jag skickat in den och jag inte hade gjort det. Sen så vill mamma att där ska vara en bild med ju, och jag är livrädd för att hon tar någon bild från vår senaste skolfotografering, typ från 2:an på gymnasiet. Jag klarar mig utan bild. Så det så. 
Nu ska jag äta frukost och dricka vaniljte med honung för min äckliga hals.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0