One more kiss could be the best thing, one more lie could be the worst.

Ni vet hur det känns när man börjar bli förkyld, halsen börjar tjockna till, det kliar lite från halsen upp till öronen, ena näsborren rinner lite och rösten blir svagare. Man känner sig lite småfebrig emellanåt med och helt dåsig i hela kroppen på kvällen och sen när man vaknar nästa morgon så kan man knappt öppna varken ögon, mun eller andas genom näsan för att man är så förkyld. Det där stadiet "kvällen-innan-förkylningen-bryter-ut"-stadiet, så har jag känt det i snart 2 veckor. Otroligt jobbigt! Men nu vet jag i alla fall vad det beror på och jag har fått en antibiotika-kur för 9 dagar framåt. Vilket innebär inget sex och ingen alkohol. Alkoholen är inga problem eftersom jag ändå jobbar hela helgen men... SEXET DÅ?!! Well, vi får väl se hur det går...

I måndags blev det supa med Emil och Nalle. Vi delade på 80 cl Jäger, 3 liter vin, lite whiskey, varsin grogg gjord av baileys och mjölk, och så var det energidryck mellan allt det här. Ändå var jag inte bakis dagen efter. Nice!


Känner att jag varit lite dålig på att ta mig till stallet, att jag lämnat det för mycket till mamma, men jag har verkligen haft jättemycket att tänka på den senaste tiden. Lite dåligt samvete för det.


Varför skrattar jag när vi ska prata om något seriöst? Blir jag så nervös? För vad? Jag har ju ingenting att dölja, ändå skrattar jag bara bort det. Jag hoppas allt löser sig. Jag älskar dig mest i världen.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hoppas du blir helt återställd nu då!

Jo, jag blev uppringd av någon tjej som tyckte om mina meriter på arbetsförmedlingenssida så hon ville att jag skulle på intervju. Men som sagt kände jag att det inte va något för mig. Nått försäljningsjobb... Men så var det =P

2010-05-26 @ 20:51:00
URL: http://elenortellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0