Heaven's on fire.

Nu är det jobb som gäller ända fram till och med fredag. På fredag tar alla människor studenten, inklusive Jesper så efter jobbet blir det till Gullbrandstorp och fira honom. På lördag morgon åker han, Nalle och deras föräldrar till Jordanien och Elenor och jag tar oss till Göteborg för att gå på en Paolo Nutini-konsert. Jag är inte helt inbiten i hans musik, men det ska bli kul att komma iväg lite och göra något kul. Jag gillar det jag har hört av hans musik, men även om jag inte hade gjort det så är en konsert alltid en upplevelse! Vi kommer hem sent på natten mellan lördagen och söndagen, så då blir det hem och i princip sova och duscha, sen på söndagen åker vi till Malmö och går på en konsert med Kiss! Elenor gör nog det mest för min skull, eftersom jag följer med henne på en konsert med någon jag aldrig tidigare lyssnat på. Tjänster och gentjänster som innebär roliga upplevelser gillas starkt :)
Det blir alltså en hektisk men ändock rolig helg och sen är jag faktiskt ledig på måndag med så det känns riktigt bra just nu!  Jag längtar fjädrarna av mig ;D


Idag har jag köpt en "fotpall" som är rätt snygg och så har jag satt två fina kuddar på den så nu har jag fått en riktigt fin hörna här i vardagsrummet där jag kan sitta med min dator. Jag är nöjd med dagens köp: Fotpall, konsertbiljetter, bussbiljetter och kuddar. Nu blir det kokt potatis, lax och min egengjorda dillsås!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elenor

Vi kommer ha så jävla roligt nu i helgen så det är inte sant! :D Kalaskul!

2010-06-07 @ 20:34:39
URL: http://elenortellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0