I'm falling even more in love with you, Letting go of all I've held onto. I'm standing here until you make me move, I'm hanging by a moment here with you.

Kom nyss hem från Röda Kvarn där jag och Elenor såg "The Last Song". Ni vet den med Miley Cyrus. Inte? Nej, jag hade inte heller hört talas om den, men Elenor tyckte att den verkade fin på någon trailer hon sett och alla kollegor på jobbet varnade mig idag för att jag skulle gå på en "snyftare". Snyftare? När Miley Cyrus är huvudrollen? Pyttsan! Ser henne bara som Hannah Montana, som suger dase. Så efter jobbet blev det nästan direkt till biografen där jag mötte upp Elle, köpte popcorn och kinapuffar. 'Lyckliga kinapuffar' som Elle uttryckte det när dem föll ner mellan mina bröst. Filmen satte igång och det gick kanske 20 minuter innan det var kört för mig. Jag bokstavligen badade i tårar. Kollade då och då på Elenor, som förvisso såg ledsen ut, men hon grät inte. Jag skrattade och grät samtidigt, grät för att filmen var så himmelens sorglig, och skrattade för att tjejen jämte mig och jag grät om vartannat, lät väldigt kul. Elenor trodde nog jag hade andnöd. Filmen var nog inte så bra egentligen, men storyn var väldigt sorglig så jag kunde inte låta bli att spruta tårar omkring mig.  Väl ute från bion gick jag in på damtoaletten för att se mig i spegeln, försökte tvätta bort eländet i ansiktet men det var ju lönlöst. Helt svullen i hela fejjan ju! Well, well, nog om det. 

Annie Anka var och jobbade i städet på mitt jobb i går! Himla kul att ha henne där och bara för hennes skull gjorde jag plättar till frukost, vilket gladde hela städet och jag var nog deras favorit den dagen. Idag åkte hon till Irland med far och bror sin så om knappt två veckor är hon hemma igen. Linus och jag är lite glada då :)


I helgen var det krogen med Maria och Elenor. Först satt vi och hade lite miniförfest hos mig innan vi drog till Asian Palace as usual där vi mötte Jesper och hans kompisar, träffade även Ludde på krogen, Skabb-Kalle, Jocke och när Maria och Jesper åkt hem så kom Berra, Enered och Dennis och satte sig hos oss tills det var stängningsdags. Jag hade en väldigt trevlig utekväll =)
Och vet ni vad? Jonas har börjat leva igen! Ett tag visste man fan inte, lite sorgligt, vi som var bästa vänner innan kärleken förstörde honom. Nu är han back in action vilket känns awesome. Saknat det. Dags för honom att träffa och godkänna Nalle tycker jag. Jag fick aldrig träffa och godkänna Jonas brud, och se hur det gick. CP-tjej. Glad att saker börjar återgå till det normala igen.

Igår var det ju "bad-jävlar" i Norre Katts Park, vilket jag är lite ledsen för att jag missade. Schyffert, Fredrik Lindström, Betnér, Felix Herngren och Rheborg m.fl. stod ju för lite komik. Tror det hade varit skoj att vara där.
Marinfestivalen i helgen då? Nehe då, Ankan jobbar, jobbar, jobbar och jobbar, så det blir inget med det. Älskling ska lana i tusen dagar med tre miljoner folk i lägenheten så blir nog att jag sover ensam. Frivilligt. Vad är det här? Det är väl så det får bli nu. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?
Första november skulle Älskling och älskling flyttat in hos mig men ändrade planer. Bela flyttar ut en månad tidigare än beräknat, och pälsk och älsk flyttar in en månad tidigare, vilken känns underbart! Bela och jag kan stå och vinka på varandra på balkongerna och samma datum - den första oktober - flyttar Maria och Jesper till Andersberg med! Maria och jag har lovat varandra midnattsbak mitt i natten och jag längtar satan. 

Nu ska jag hem till min Äälsklingar och sova, imorgon väntas jobb, och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det..........

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅH SAMMA DAG JU! :D Midnattsbak som faaan!! :D

2010-07-28 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0