Everytime I see your face my heart takes off on a high speed chase. Now, don't be scared, it's only love that we're falling in.

Jobbar från 15:00 till 22:30 ikväll och börjar 07:00 imorgon bitti igen och jobbar till 15:00. Ser inte fram emot de närmsta 24 timmarna alltså. Men jag är ju lite räddad i alla fall,  fick sex både igår kväll och imorse och så blir det kanske inatt med när älskling kommer från jobbet. Så jag klarar mig ett tag åtminstone, funderar bara på när man ska hinna sova ordentligt...? Inte för att det är lika viktigt, men ändå. Det hade varit skönt. Inte för att det hade varit lika skönt, men ändå. Det hade varit bra. Inte för att det hade varit lika bra, men ändå. Det hade inte varit fel. Det är ganska hårt att jobba och jobba och inte sova tillräckligt. Inte för att det hade varit lika hårt, men ändå.... Haha, nej nu får jag sluta, min lilla syster läser ju det här o.O
Skulle egentligen till Frida som fyller 21 imorgon kväll, men de har ändrat rutinerna på jobbet så jag måste börja tidigare på söndag, vilket suger ganska mycket. Det suger inte lika mycket, men ändå. Ajdå, nu kom det igen. Nu lägger jag ner det här innan det spårar ur totalt.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0