This is a start that I know I believe in, so I'm leaving everything behind.

Fan, vad det snöar, skittrist ju. Jag hatar när det snöar. Det gör Mozart också. Jag har verkligen längtat efter att hitta på något med Mozart, vi har inte gjort nåt på jättelänge. Vi har kört bil nån gång för inte så hemskt längesen i och för sig, men det är väl typ allt. Vi är ju ute och går ihop näst intill varje dag, men det är inte riktigt det jag menar att jag vill. Nu längtar jag verkligen till sommaren då vi kan sitta utanför Rolles och dela på en daimglass. Alltid lika spännande med människors blickar och kommentarer när vi slickar på samma glass. Fast nu tycker jag inte om Rolles längre, nu när det är "nya" ägare som bara är creepy. Ibland tar vi en hamburgare utanför Donken med, men det är ju inte heller kul nu när det är snö. Igår lagade jag mat till mig och Mozart men fan, vi bara äter och äter, vi måste hitta på något. På fredag, då jävlar händer det. Då ska jag och Mozart ta bussen till maratonvägen och leka med Boss! Mozart är supertaggad och jag är glad över att vi äntligen ska hitta på något :)
Sommarbild på mig och Mozart.

Funderar på att ställa in jobbet på söndag för jag måste verkligen packa inför flytten. Vi får ju hämta ut nycklarna på måndag så då är det viktigt att jag har allt packat och klart så det bara är att köra dit med grejerna. Japp, så får det bli. Ska snacka med Gustav idag och se om det är okej att jag ställer in på söndag. Får kompensera min ekonomi med att jobba nästa söndag istället.
Nu har Cilla stuckit till Spanien, vilket jag är riktigt glad över för hennes skull. Att hon äntligen ska ta sig ut i världen ensam och skaffa sig erfarenhet under sin tid som au-pair. Lycka till önskar vi henne, och självklart får vi lägga in en bild där Cilla är med :)
Kommer sakna den bruden, men jag hoppas på att plånboken säger till mig att åka och hälsa på henne i sommar. Robert som jag träffade i Manchester sa att jag var välkommen och hälsa på honom i Barcelona men vi får se hur det blir med den saken. Cilla bor en relativt lång flygresa från Barcelona så jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Om jag åker dit över huvudtaget.
Vi får se helt enkelt.
Nu blir det duschen och snart är det dags för jobb!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Vädret är ju inte det bästa, Nicke höll på att köra av vägen igår, samt fick vi en massa stenar och is på framrutan utav bilarna framför, jag såg mitt liv flasha förbi minst fyra gånger, såg nästan allas liv i bandet flasha förbi., men vi överlevde;P så det blev spelning i Kungsbacka iallafall:D



Är dom samma nya" rolles ägare som innan?

Han som såg ut som en pedofil och man undrade om han lekte lite med maten innan han serverade alla offer?

Jag saknar Mozart jätte mycket:(

Vem är boss på maratonvägen?

Eller försökte du få fram ett felstavat bosse?

Jag hoppas du och din familj mår bra och att ni är lika spralliga som vanligt, sanknar jätte mycket våra helger vi hade hos Sten och Anette med sällskapsspel och fadderullan:D



Må gott.

Bless.

/Chrisse

2010-01-28 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0