Erase and rewind.

Om jag bara kunde sluta med det och bara acceptera läget istället. Inga komplikationer, ingen ångest, ingenting som förstör hela det där värdefulla vi har byggt upp. Om jag bara kunde låta bli att säga det till dig. Istället hålla det inom mig tills det kvävs och aldrig mer kommer på tal igen. Kan jag det? Jag ska verkligen göra ett försök den här gången. Det har förstört så mycket förut och jag vet att problemet ligger hos mig och det är det enda som jag känner att jag behöver ändra på. Nu. Helst ska det gå på 1,5 timme men det kan jag ju glömma. Om jag ändå bara kunde glömma. Glömma bort det för all framtid. Glömma vad det ens är för något. Glömma varför jag inte klarar av det. Glömma att det ens var något som jag tänkte ta upp med dig. Radera och spola tillbaka den senaste timmen. Det vore bäst för oss. För mig om inte annat. Är säker på att du hade uppskattat det du också. A win - win situation liksom. Ändå har jag så svårt för det, hur mycket jag än önskar att jag kunde låta bli att bry mig. Hoppas för allt i världen att jag ska fixa det. Nu ska jag vika din tvätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0