This bed is on fire with passionate love. The neighbours complain about the noises above.

Älskling och jag har buggat runt i vardagsrummet hela eftermiddagen och så har vi satt upp granen och trots att det är en plastgran, som borde vara det enklaste som finns, så var det en massa komplikationer. 40 minuter senare, lite utbrott, silvertejp samt en vägg att luta den mot så blev det faktiskt helt okej, och självklart lite glitter och kulor i den så blev den faktiskt, mot alla odds, ganska fin!
Har även haft en underbar dag på jobbet och så fick jag ett sms om att mitt paket finns att hämta ut på ICA Maxi. Så nu har jag fått hem mitt balkongnät så Saga kan springa ut som hon vill och alla rökare inte behöver ansvara för att stänga balkongdörren fort som attan efter sig. Hon har ju smitit över till grannens balkong ett par gånger och utforskat lite... Men det ska det bli ändring på med det nya nätet! :)


Min kärlek stack till jobbet precis och bara 15 minuter innan han skulle åka så tänkte vi att vi går och lägger oss och bara håller om varandra en liten stund men vi satte alarmet fall i fall vi skulle somna.
...Somna? My ass. Blev en supersnabbis på 6 minuter, ändå var det minst lika bra som alltid. Och självklart blir det alltid en high five efter sexet, vilket är awesome ;)


Maria och jag har kommit fram till att den här julen och hela december månad är det bästa som varit på länge. DET är nice :)


Tänkte ställa mig och diska lite och sen åka in till stan och möta Älsk när han slutar jobba. Mums!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aa alltså denna månaden äger sönder :) så bra att vi är så kära eller vad säger du? :D

2010-12-11 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0