Love is in the air.

Nu har jag varit borta från bloggen läääänge! Har varit sjukskriven i en dryg vecka så har bara legat hemma med feber och förkylning och grejer. Men nu är jag till och med nästan frisk och har jobbat både tisdag och onsdag kväll och ska även jobba fredag och lördag :) Livet är underbart, alla julklapparna är klara, jag har haft det bästa 20-årsfirandet, bättre än jag kunde tänka mig, känns som om jag fyllt år i två veckor, med tanke på sättet folk har gratulerat mig, kommit med presenter, dragit ut mig på äventyr osv. Helt underbart. Idag har jag varit med Annie i stan, imorgon kommer granen upp i vardagsrummet och Saga är mer pratglad än någonsin. Allt är så himla vackert just nu. När jag kom hem från jobbet i tisdags kväll så hade min älskade pojkvän... nej just det! Sambo heter det ju nu, han hade tänt upp massa värmeljus i hela lägenheten, städat sovrummet och så bestämde vi oss för att ta på lite sexiga underkläder, äta popcorn, dricka vin och kolla skräckfilm. Självklart blev det Paranormal Activity, den, enligt både mig och Nalle, bästa skräckisen som gjorts på film. Rädda som små barn var vi när filmen var slut och det blev en hur mysig kväll som helst!

Jag älskar dig så himla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0