Lay a whisper on my pillow.

Har haft en underbar dag med Älskling idag! Åkt runt och shoppat på Amnesty, Möbelladan och Emmaus. Eller aah. Han shoppade och jag hängde med som transportör och sällskapsdam, vilket jag trivdes himla fint med. Det är inte alla som får hålla världens snyggaste kille i handen hela dagarna ;)
Sedan åkte jag hem till Mozart och vi gick en jääättelång runda på stranden och hade det också väldigt mysigt. Päronen har stuckit till Kreta så nu har jag både hus, hund och häst helt själv en vecka. Det hindrar mig i rätt mycket faktiskt eftersom jag inte kan komma hem när jag vill osv för Mozarts skull, men det är värt det för han är ju den bästa lilla hunden i hela universum. Han kommer dock aldrig bli lika fluffig och söt som Lucifer som Maria och jag åker och hämtar på torsdag (!!!). Men Mozart har sin charm han med =)

I morgon bitti tänkte jag bege mig till stallet och rida en sväng, funderar på om Mozart kanske vill springa med i skogen eller om han ska ligga kvar och sova med Nalle.. Hmm. Tror han föredrar att sova vidare. Sen ska jag klämma in Annie i mitt dagsschema, promenader med Mozart, och klockan 15:00 ska Pälsk och jag åka in till kulturhuset som är påväg att läggas ner. Ska vara lite loppis där och folk som pratar om varför vi ska behålla kulturhuset etc. om jag har förstått det hela rätt.

Nu ska jag upp och renbädda mamma och Stens säng så vi kan sova där i natt och om en timme kör jag in till staden och hämtar älskling! Då får Mozart följa med och sitta i framsätet såklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0