Turn away from the ones who hurt everyone, I can tell by your smile you're coming undone. I could bleed for a smile, could die for a gun. Walk away from the sun and kill everyone.

Livet börjar bli lite jobbigt. Förhoppningsvis går det över. Jo, tjena. Tror inte det. Är så glad att jag har Maria att ringa när jag behöver prata av mig, massa vänner att träffa så fort jag är ensam och jag vet ärligt talat inte vad jag hade gjort utan Nalle just nu. Läkarbesök på måndag, så jag hoppas jag mår bättre efter det. Jag orkar verkligen inte. Vaknade upp med världens huvudvärk och jättesvullna ögon efter att ha gråtit mig genom hela natten. Man känner bara för att ge upp, men samtidigt så vet jag att jag är så otroligt lyckligt lottad med familjen jag har, pojkvännen, vännerna, djuren, jobbet. Livet faktiskt. Detta ska inte komma och förstöra något. Fuck you, disease.



____________________________________________________________________________________


"Jag har sex med dig för att det är skönt, inte för att det är du. Men jag pussas och kysser dig för att du är du". - I telefon med Maria xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0