Kuken har inga ögon.

Hade ett väldigt intressant samtal i köket med Oscar idag...
(...)
Jag: Vadå? Har du Back-ups?
Ösc: Jag har mina nummer. He he he...
Jag: Du skojar? Du har ju tjej!
Ösc: Meh, alla killar har back-ups. Fall i fall liksom, det är la inte så konstigt.
Jag: Fy fan vilka svin ni är...
Ösc: Vadå? Som om inte du har back ups? Typ Jocke, är inte han back up? Eller Kenny?
Jag: Alltså... Dem är ju inga back-ups i den benämningen som du menar. Vill jag ha sex så är det inte så svårt att få men man VILL ju inte ligga med vem som helst. Ligger ni killar med vem som helst, hur hon än ser ut?
Ösc: Amanda, nu ska jag lära dig en sak om livet. Kuken har inga ögon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0