Sms!

Åh, inte ofta man får sms till sitt norska nummer men nu trillade det ner ett! Från vem? Ja, en person som jag tänkt på väldigt mycket den senaste veckan för att jag har så otroligt ont. Ni får inte ihop det här va? Det var ju Jonas som frågade när jag kommer hem och hälsar på nästa gång! Vet ni vad det innebär? Massage! (på stranden tänkte jag skriva men kom på att det är vinter, så nej, tack.) Men det var kul att höra ifrån honom igen, vet bara inte hur jag ska hinna planera in massage mitt i alla mina andra planer? Näe, usch för att ha ont i axlarna och ha för lite tid. Kan han inte bara råka sitta på bussen i morgon och massera mig hela vägen hem? Det tycker jag låter som en bra idé. Det lär dock inte hända. Längtar däremot till det blir varmt igen så vi kunde ge varandra massage på stranden igen som vi brukar. Finns det nåt härligare än att ligga i varm sand och få en lång helkroppsmassage? Nej inte mycket som är bättre än det. Jag längtar oerhört efter det. Något annat jag längtar efter är i morgon eftermiddag. Ja, jag har nog tjatat om det ett tag, men fan.. Jag har ju varit mysnödig sen jag åkte från halmstad förra gången, den sista november. I morgon blir det mys, och sen blir det dags att fira Madde och sen blir det mys igen! Mys Mys Mys. Ankan älskar mys. Ankan älskar mys med dig. Mys-maraton? Ja, tack ;) <3
Oh no! Kom precis på att jag har tänkt fel hela tiden! Bussen går från Oslo 11.15 och så tar det ca 5,5 timmar att åka hem till Halmstad så då är jag framme 15.45. FEL! 16.45 ska det vara! Helvete med, det är ju en hel timme mindre! Hur ska jag hinna det här?? Jag får nog beklaga mig för Madde att jag kommer lite sent...Aouch! Inte bra, detta rubbar halva min lördag. Fan.
Det är inte mycket jag kan göra åt just nu mer än att meddela Madde att jag blir sen helt enkelt. Nu ska jag packa ner allt jag inte packat ner hittills: Handduk, schampoo, balsam, duschcreme, chokladsås, clementiner, Pringles och plommon. Sen är jag redo!
Vi ses i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0