It's all about you.

Egentligen så vill jag bara ringa dig och säga hur mycket jag tycker om dig. Eller ännu hellre springa till dig och stanna där. Det lär nog ta ett tag att springa i den här kylan så jag får vänta på bussen som går på lördag istället. Det känns bra att det snart är fredag så att jag kan säga: "Vi ses i morgon :)". Jag tycker om dig väldigt mycket.
Jag tycker däremot inte om att du gör det svårt för mig att somna ikväll... Dålig stil, dålig stil. Fast det är klart. Vi måste ju göra oss redo för lördag. Jag är jätteredo, det är det som gör det svårt att somna. Allt är ditt fel. Och jag försöker tycka lite illa om dig för det, men det går väl sådär. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0