If you wonder if I want you to, I want you to.

Kom hem från Oslo i lördags, och då var det bara snabbt hem och slänga in väskorna i vardagsrummet, klä på sig nåt lite snyggare än mjukisbyxor, skjuts av brorsan hem till Nalle där han hade fixat jöttegod mat, levande ljus, musik och lite till... Otroligt mysigt var det till kl 20.30 då jag tog mig hem till Madde där även Lars, Danne och Adam var och en liten stund senare kom även Fidde. Blev drickande, musik och massage. Väldigt kul hade vi i alla fall och där var vi till ca 2.30. Sen gick jag hem till Nalle igen :)
Söndags blev en lugn dag, vi tvättade och så bakade vi julgodis - tryffelbollar. På kvällen blev det chips, dip och cola när Mike och Petronella var där (tror dem hette så om jag inte minns helt fel). Sen sov jag där till idag med och då åkte jag med Emil, Nalle och Alex in till stan och sen därifrån och hem vid 12 och packade upp mina resväskor som mamma blivit pissed på för att jag bara slängt in dem i vardagsrummet i all hast. Nu blir det fika med morfar och kusinerna och sen blir det fika (igen?) med Elenor! :D Fett nice, finns massor att prata om! 
Underbart att vara hemma i Halmstad igen, och har haft tre otroligt bra första dagar här. Tack <3

Kommentarer
Postat av: anna

Pie! din blogg äger ;) haha du låter precis som vanligt! När åker du tillbaka till grannlandet?! Hoppas allt är bra :)

2009-12-21 @ 17:43:01
URL: http://hotdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0