Get a grip on yourself.

Den senaste veckan har blivit en vecka av funderingar och planeringar. Just nu har jag 4 framtidsplaner varav 4 som jag vill fullfölja. Men de alla fyra krockar med varandra. Den tredje och den andra skulle jag kunna kombinera. Likaså den tredje och den första. Möjligtvis den andra och den tredje med, men det vill jag nog inte. Eller skulle det vara en lösning? Nej, det är ingen lösning, då får jag ju hoppa över den första och den fjärde planen, och det vill jag definitivt inte. Åtminstone inte den första, jag tvivlar på om jag hade klarat det. Den fjärde behöver jag fullfölja om jag ska kunna ta mig någonstans i livet. Jag sa att jag kunde kombinera den tredje och den andra med varandra och kombinera den tredje och den första. Innebär detta att jag kan kombinera den första, den andra och den tredje? Hell no. Det fungerar inte. Annars hade jag ju kunnat nöja mig med det, att få 3 av 4. Men nej, det är den första och den andra som krockar hårdast. Just nu vet jag ingenting. Inte ett skit faktiskt. Get a grip on yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0