"Det är ju tur att du är bi, så slipper vi göra slut"

Har haft ett 4 timmar långt telefonsamtal med Maria ikväll/natt. Är bara tvungen att skriva ner några delar av det...
- Men alltså, konversationer mellan killar och tjejer är helt fuckade eftersom vi tänker så jäkla olika.
- Ja, fan vilka problem vi har. Det finns folk som svälter där ute och här sitter vi. Det här är fan värre.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Nej, men det är ju så, vi fikar ju inte när vi ses, som andra gör, jag menar, vi slickar ju varandra. Det är så vi umgås, what's the deal with that liksom.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Jag höll på att säga något elakt, haha!
- Säg, säg, säg!
- Men alltså, det är ju sant. Hon passar inte som vän.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Fast jag tror hon kommer förstå.
- Förstå vaddå?
- Den dagen hon skaffar flickvän så kommer hon fatta varför man dumpar alla andra den första tiden.
(Här måste jag tillägga att Maria och jag har sedan en tid tillbaka har grävt upp lite spännande fakta som visar att en gemensam vän till oss är gay, fast hon vet nog inte om det än)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Men tänk den dagen då hon är typ 27 och det finns en kille som försöker få henne i säng och hon bara "hej, vad är det där, jag är oskuld!", han borde ju bara "okej, hej då". För jag menar, fyfan för att lära upp en oskuld som är 27. Det är svårt att lära gamla hundar sitta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- När du sa att hon blivit lite rund, vet du vad jag tänkte då?
- Nej, vad?
- Jag tänkte: "YES!"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Seriöst, vi hade inte sex på över 24 timmar! Det innebär ju att vi är typ tillsammans, eller hur?
- 24 timmar!? Det är ju helt insane in the membrane! Ja, nej det är ju ingen KK-relation då i alla fall, detta är ju definitivt något djupare. *Tar ca 10 minuter efter det här att smälta att det var över 24 timmar UTAN sex*
---En liten stund senare---
- Vi har sex hela tiden, men vi tycker om varandra ändå.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Under 4 timmar pratade vi om en maaaaassa saker och jag kommer inte ens ihåg hälften av roligheterna just nu eftersom jag blev tvungen att köra in till stan och hämta brorsan som ett litet avbrott mitt i allt. Hade jag inte gjort det så hade vi nog pratat fortfarande, vilket innebär att vi hade varit i telefon i ca 6 timmar nu...  Vi pratade om allt mellan himmel och helvete och lite till utanför gränserna. Blev mycket snack om killars syn på tjejer, killars sätt att tänka, killars sätt att analysera eller inte analysera, killars sätt att uttrycka känslor, killars sätt att hantera osäkerhet och bla bla bla...och jag insåg att oj, vilken underbar pojkvän jag har. What's the catch?
Det måste ju finnas något han är lite sämre på, men det kommer jag väl att märka så småningom antar jag. Än så länge känns det awesome och jag är väldigt kär och lycklig :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha så jävla härliga konversationer du och jag har!! :D Måste berätta en underbart mysig grej^^

2010-01-03 @ 00:30:27
URL: http://mydreamsaremyreality.blogspot.com/
Postat av: Maria

Alltså nu snor jag dessa delar som du skrivit :P Måste lägga in dom i min blogg så andra folk får läsa vilken skön konv. vi haft :D

2010-01-03 @ 00:33:10
URL: http://mydreamsaremyreality.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0