Chocolate forever =)

Kenny | 1, 2, buckle my shoe, 3, 4, shut the door, 5, 6, pick up sticks, 7, 8, lay them straight says:
*men med tanke på att jag känner dig.. så vet jag att om du fick skulle du ha sex med kladdkakor!
*nåste halloween dräckt.. KLADDKAKA!
*sen ska jag vara i din närhet ;D
Lugn dag på jobbet och ikväll blir det lite packning och längtande. Lördag kommer snart! <3
Kladdkakans dag idag ju så nu ska jag ut i kylan och KÖPA mig en kladdkaka. Jag vet att det är lite dålig stil men det känns så dumt att köpa massa ingredienser som jag inte kommer använda upp. Dessutom chattade jag med Kenny-Ankan idag och han har tydligen planer:
Kenny | 1, 2, buckle my shoe, 3, 4, shut the door, 5, 6, pick up sticks, 7, 8, lay them straight says:
* Men med tanke på att jag känner dig.. så vet jag att om du fick skulle du ha sex med kladdkakor!
nästa halloween-dräkt.. KLADDKAKA!
sen ska jag vara i din närhet ;D


SNUSK? Japp. Trodde vi hade slutat med sånt Kenny O.o Det gör inget, jag gillar kladdkaka! Ska man införskaffa sig några Kitkat på det med? Klart man ska! Om nom nom nom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0